Saturday, October 10, 2009

10.10.2009

10.10.2009 this year & 10.10.2010 next year




Tah berapa lama dah update blog nie... anyway today is a special day for me!...
10.10.2009 and next year 10.10.2010 it will become 10.10.10 atau 101010 gempak kan...

Yang memyebabkan ianya lagi gempak ... terhebat ... jarang - jarang berlaku ... tah bila - bila lagi akan berlaku... hanya pada orang - orang special yang menyambut Hari Lahir pada hari ini ...
Sso next year lagi gempak lah... 101010 - silap-silap sambutan untuk satu dunia... manalah tau ada perhimpunan untuk sesapa yg besday dia jatuh pada 10.10 - ( 10hb October )..
Oleh itu saya dan anak-anak saya ingin menucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR kepada ibu anak - anak saya iaitu ISTERI saya yang amat dicintai... ewah!.. seram pulak rasenya..hehehehe...
Today her birthday, and I want to announce to the world to be prepared start today to celebrate the most waitting day 101010 next year...







and my dear Sayang! Hapi Besday to U... wish U to be Isteri yg penyayang dan yg soleha... amin

from your husben & anak-anak...
date today : 10.10.2009

5 comments:

Peri Ungu said...

happy bday kepada wife abg. next year buat celebration besar besaran!

hedgebeewhy said...

happy besday to ur wife & bahagia selaluuuu....

Ummu Abiha said...

Hepi besday kat wife ko ek Nol.. Bertuah ko dapat isteri yang cantik dan lengkap serba serbi.. semoga berbahagia selalu n kekal sampai ke akhir hayat.. ;)

arghzernol said...

ungu,hby&ummu - thanks a lot.. aku cerita yg aku tulis dlm blog & fb dpt respon aku tgk skrg makin kembang pulak hidubg dia... sblm nie ok jer..

CorneaMelayu said...

mcmana la gua bleh terlepas entry ni...xpe xpe...tahun depan bleh wish lagi, insyaallah...musti lagi kembang idung minik kau...